Eikö todellakaan Helmet-kirjastoissa ole Elena Ferranten Napoli-sarjan 3. osaa kirjana. Näyttää olevan vain CD. Sen nimi on "Ne jotka lähtevät ja ne jotka…

Kysytty

Eikö todellakaan Helmet-kirjastoissa ole Elena Ferrante Napoli-sarjan 3 .osaa kirjana. Näyttää olevan vain CD. Sen nimi on "Ne jotka lähtevät ja ne jotka jäävät". Kun 4. osakin ilmestyy syksyllä ja siihen on varauksia. Ja Jyväskylän sukulainen on lukenut tämän 3. osan aika päiviä sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elena Ferranten Napoli-sarjan kolmatta osaa Ne jotka lähtevät ja ne jotka jäävät on kyllä Helmet-kirjastojen kokoelmissa sekä kirjana että äänikirjana. Viime viikon palvelinhäiriön jälkeen teosten saatavuustiedot eivät vielä näy ajantasaisesti Helmet-haussa. Teosten saatavuuden voi tarkistaa perinteisestä hausta luettelo.helmet.fi.

Teoksesta on paljon varauksia. Voitte tehdä varauksen kirjasta käydessänne kirjastossa tai soittamalla mihin tahansa Helmet-kirjastoon.

http://www.helmet.fi/fi-FI

Pahoittelen Helmet-haun häiriöstä aiheutuvaa haittaa.