Otsikko
Eeva Hurskainen on kirjoittanut kirjan "Aurora Karamzin". Kirjan Lähde ja kirjallisuusluettelossa on mainittu seuraava julkaisu: Tillander-Godenhielm, Ulla:…

Kysytty

Eeva Hurskainen on kirjoittanut kirjan "Aurora Karamzin". Kirjan Lähde ja kirjallisuusluettelossa on mainittu seuraava julkaisu:
Tillander-Godenhielm, Ulla: De ryska keijsarinnornas finländska hovfröknar, hovdamer och statsdamer. Gentes Finlandiae IX, Helsingfors 2001.
Missä voin tutustua teokseen tai kirjoitukseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on seuraava teos: Gentes Finlandiae
Osa: 9 : Finland och Ryssland under tiden fram till 1918 : Namnregister Gentes Finlandiae VI-VIII / redigerad av Herdis Modeen. Julkaistu: Helsingfors, 2001
Ulkoasu (osa): 195 s. : kuv.
Sarja: (Skrifter utgivna av Finlands riddarhus i samarbete med Finlands adelsförbund ; 10)

Teosta voi kysellä seuraavasta paikasta: Helsingin yliopiston kirjastolaitos
Kokoelma: Yliopiston kirjasto, Pääkirjasto, laina-aika 28vrk
Sijainti: H Avokok. 930 Skrifter

Teosta voi kysellä lähikirjastosta kaukolainaksi. Kaukolainaus saattaa olla maksullista.