Otsikko
Edesmenneen isäni jäämistöstä löytyi kolme osaa Suomen rintamamiehet -kirjasarjasta: Päämaja-, Henkilöesittely- ja 4. divisioonasta kertovat osat. Kirjat ovat…

Kysytty

Hei!

Edesmenneen isäni jäämistöstä löytyi kolme osaa Suomen rintamamiehet -kirjasarjasta: Päämaja-, Henkilöesittely- ja 4. divisioonasta kertovat osat. Kirjat ovat vuodelta 1974 - 76, päätoimittaja Olavi Antila ja kustantaja Etelä-Suomen Kustannus Oy. En tiedä, mitä kirjoilla tekisin, koska ne ovat paksuja ja suuria eikä niillä minulle ole suurtakaan arvoa. Osaatko neuvoa, mihin voisin kirjoja tarjota - vai kiinnostavatko ne kirjastoa? Olisi sääli heittää niitä roskikseen, ovat varmastikin aikoinaan maksaneet aika paljon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen rintamamiehet -kirjasarjaa on useassa Suomen kirjastossa. Tosin joitain osia voi puuttua.
Kirjoja voisi yrittää tarjota antikvariaatteihin. Kouvolan keskustassa niitä on ainakin kaksi. Sieltä voisi ehkä saada vähän korvaustakin, kun taas kirjastot ottaisivat ne lahjoituksena.