David ja Larissa kirjan Sinisen peilin antikvariaatin olen lukenut, ja näin nyt myös david ja larissa Kolmastoista vieras kirjan. Montako osaa tästä david ja…

Kysytty

David ja Larissa kirjan Sinisen peilin antikvariaatin olen lukenut, ja näin nyt myös david ja larissa Kolmastoista vieras kirjan. Montako osaa tästä david ja larissa kirjasta oikein on? Missä järjestyksessä ne ovat tulleet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomeksi on ilmestynyt vain nuo kaksi jotka tiedät. Ruotsiksi on kolmas, nimeltään Dårarnas ö. Se on ilmestynyt tänä vuonna (2007). Suomalaiselta kustantajalta ei ole vielä tullut ennakkotietoa, tuleeko ja milloin tämä kolmas kirja suomeksi.