Mistä tietoa Kim Ostrow:sta? ( syntymäaika, kansalaisuus, kirjat jne)

Kysytty

Mistä tietoa Kim Ostrow:sta? ( syntymäaika, kansalaisuus, kirjat jne)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kim Ostrow -kirjailijasta ei löydy nettiharavoinnissa henkilötietoja. Liekö sitten salanimi.

Osoitteessa http://www.simonsays.com/ on listaus Ostrowin nimellä julkaistuista kirjoista, mutta saman sivuston henkilötieto-osissa ei ole mitään tietoja kirjailijasta.

Samoin http://www.biblio.com osoitteessa.

Kysy kirjastonhoitajalta palvelun arkistosta on vastaus Lizzie McGuire -kirjoihin tulleeseen kysymykseen 11.12.2003
"Lizzie McGuire on Terri Minskyn keksimän ja kehittämän televisosarjan
sepitetty keskushenkilö. Sarjaa on esitetty joitakin aikoja sitten myös
Suomessa tv-kakkosessa. Tänä vuonna Sanoma Magazines Finlandin kustantamana on suomennettu kaksi nuortenromaania. Kummallakin kirjalla on eri kirjoittajat ja romaanit perustuvat Terri Minskyn luomaan hahmoon. Kirjat ovat:
Kim Ostrow: Voi ei, äiti ja Kiki Thorpe: Nolot treffit. Suomennos Jani Bohn."