Danny lauloi Euroviisukarsinnoissa v. 1973 laulun Galileo Galilei. Ketkä neljä naista kuuluivat taustakuoroon?

Kysytty

Danny lauloi Euroviisukarsinnoissa v. 1973 laulun Galileo Galilei. Ketkä neljä naista kuuluivat taustakuoroon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme saaneet selville laulajien nimiä, mutta Ylen Elävän arkiston mukaan taustakuoron nimi oli Galileo Galilein viisi nuorinta tytärtä, vaikka taustalaulajia näyttää kyllä olevan vain neljä…

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=75&t=373&a=3198

2 ääntä

Kommentit

Laulajatar Päivi Kautto-Niemi nimeää Facebook-sivuillaan nelikosta itsensä ja Raija Koukkarin.