Kuulin viime viikolla Turkissa ollessani radiosta erään kappaleen. Mistä laulusta on kyse? Kappale on englanninkielinen, säkeistöt laulaa nainen, kertosäkeet…

Kysytty

Kuulin viime viikolla Turkissa ollessani radiosta erään kappaleen. Mistä laulusta on kyse? Kappale on englanninkielinen, säkeistöt laulaa nainen, kertosäkeet kuoro. Kappaleessa soittaa viulu. Ollut jollakin "Tanssii tähtien kanssa" -kaudella, ja kertosäe alkaa sanoilla "you are the world".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyse olla Kreikan vuoden 2005 voittoisasta euroviisukappaleesta "My Number One", solistina Helena Paparizou. Kappale ainakin sopii kuvaukseen. Ohessa videolinkki (YouTube): http://www.youtube.com/watch?v=hVz0CF2VepA