D.W.Buffa on kirjoittanut romaanin The Defence, suomeksi Oikeuden varjo. Uusi käänetty on suomeksi Syyttäjä. Mitkä ovat teoksen alkuperäinen ilmestymisvuosi ja…

Kysytty

D.W.Buffa on kirjoittanut romaanin The Defence, suomeksi Oikeuden varjo. Uusi käänetty on suomeksi Syyttäjä. Mitkä ovat teoksen alkuperäinen ilmestymisvuosi ja nimi? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Buffan romaanin Syyttäjä alkuperäinen nimi on The prosecution : a legal thriller. Sen ilmestymisvuosi on 1999. Romaanin The Defence alkuperäinen ilmestymisvuosi on 1997. Toistaiseksi D. W. Buffa ei ole kirjoittanut muita jännitysromaaneja.