Boom kah (Robin); säveltäjä, sanoittaja?

Kysytty

Boom kah (Robin); säveltäjä, sanoittaja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on levytetty useita kertoja, ja se on myös muutamassa nuottikokoelmassa. Eri levytykset ja nuottitiedot löytyvät Suomen kansallisdiskografia Violan kautta. Violan mukaan säveltäjä on Jimi Constantine. Sanoittajiksi on merkitty Risto Asikainen, Mikael Gabriel Sohlman ja Dan Tolppanen kaikissa tapauksissa, mutta joissakin tapauksissa myös Jimi Constantine ja Uniikki.

Violan tiedot levytyksistä ja nuoteista löytyvät alla olevan linkin kautta:

https://viola.linneanet.fi/vwebv/search?searchArg=Boom+kah&searchCode=T…