Asumme Espoossa, mutta muutamme pian vaimoni kanssa Lappeenrantaan. Luovutammeko kummankin kirjastokortit pois, vai käyvätkö ne Lappeenrannan kirjastossa; entä…

Kysytty

Asumme Espoossa, mutta muutamme pian vaimoni kanssa Lappeenrantaan. Luovutammeko kummankin kirjastokortit pois, vai käyvätkö ne Lappeenrannan kirjastossa; entä nyt käytössämme olevat tunnukset, tarvitsemmeko uudet, vai kelpaavatko ne jatkossa varauksiin ja lainaukseen jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lappeenrannan kirjastossa on oma kirjastojärjestelmänsä, eli saatte sieltä uudet kortit ja tunnukset. Espoon kortit ja tunnukset eivät käy siellä. Espoon kortista teidän ei kuitenkaan tarvitse luopua. Se säilyy käyttökelpoisena, jos vaikka satutte joskus piipahtamaan vanhoilla kulmilla.