, äsken lähti liian aikaisin kysymys. Hei Aloin miettimään mikä bändi on kyseessä. Kyseessä siis poikabändi, joka lauloi suomeksi ja on ollut aktiivinen joskus…

Kysytty

Hei, äsken lähti liian aikaisin kysymys.

Hei

Aloin miettimään mikä bändi on kyseessä. Kyseessä siis poikabändi, joka lauloi suomeksi ja on ollut aktiivinen joskus 2005-2007 välillä. Ei ainakaan hirveän kauhean ennen tuota eikä tuon jälkeenkään ole ollut julkisuudessa. Ainakaan isosti.
Yhdessä biisissä laulettiin myrskytuulista, jos muistikuvani ovat oikeat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Smak-nimisellä poikabändillä on ainakin kappale nimeltään Myrsky. Bändi oli aktiivinen n. 2004-2007.
Laulajana toimi Kalle Lindroth, joka tunnetaan nykyään duosta Ida Paul & Kalle Lindroth. Kitaristina toiminut Henkka tunnetaan nykyään paremmin tuottajana nimeltä Hank Solo.