Asiakkaan kysymys: 10.3. 2018 on kuulunut musiikkitv:n Harju&Pöntisestä kappale, jossa oli sanottu näin: ...kyyneleetkin kuivuu ennen kevään ensi kukkaa…

Kysytty

Asiakkaan kysymys: 10.3. 2018 on kuulunut musiikkitv:n Harju&Pöntisestä kappale, jossa oli sanottu näin: ...kyyneleetkin kuivuu ennen kevään ensi kukkaa...
Laulu ei ala näillä sanoilla, vaan tuo lause on laulussa 'jossakin' . Asiakas kysyy kuka lauloi, onko se levytetty ja minkä nimiselle levylle. Kenen tekemä laulu?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko olla Jamppa Tuomisen Kevään ensi kukkanen?

https://genius.com/Jamppa-tuominen-kevaan-ensi-kukkanen-lyrics

Sanat eivät tosin osu ihan, mutta melkein...