Asiakas haluaisi nuotit lauluihin Kello se käydä niksuttaa, Tauno Palon esittämä sekä Katse vain ja kainaloon, esittäjää ei tiedä. Etsin kaikista mahdollisista…

Kysytty

Hei!
Asiakas haluaisi nuotit lauluihin Kello se käydä niksuttaa, Tauno Palon esittämä sekä Katse vain ja kainaloon, esittäjää ei tiedä.

Etsin kaikista mahdollisista paikoista. En ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kello se käydä niksuttaa -laulu löytyy nuottikokoelmasta Dallapé-orkesteri: 30-luvun suosituimmat humppasävelmät. N:o 3. (vihko 70). Laulu on nuotissa nimellä Kello niksuttaa. Asiakkaasi voi tilata nuotin kaukolainaksi, se on lainattavana ainakin Jyväskylän ja Kouvolan kaupunginkirjastoissa.

Kappaleen Katse vain ja kainaloon on säveltänyt Jussi Rasinkangas ja sanoittanut Chrisse Johansson. Siihen ei valitettavasti löytynyt nuottia suomalaisista kirjastoista tai kansallisdiskografia Violasta; luultavasti sellaista ei ole julkaistukaan.