Asiakas haluaisi lainata kirjan johon Kyläsairaala kirja perustuu, mutta en ole löytänyt sellaista. Mihinkähän kirjaan sarja perustuu?

Kysytty

Asiakas haluaisi lainata kirjan johon Kyläsairaala kirja perustuu, mutta en ole löytänyt sellaista. Mihinkähän kirjaan sarja perustuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyläsairaala -sarja ei perustu kirjaan tai kirjasarjaan.

Sydämen asialla -sarja, jonka spin-off Kyläsairaala -sarja on, sitä vastoin perustuu Nicholas Rhean kirjoittamaan Constable-kirjasarjaan.

Kirjasarjan teoksia on käännetty suomeksi sarjanimekkeellä Sydämen asialla. Kirjasarjasta käytetään suomeksi myös nimekettä Konstaapeli-kirjasarja.