4.9.2006

Arvostelin pari cd-levyä kirjaston sivuilla. Näytetäänkö arvosteluni kun se on tarkistettu vaikken olekaan kirjautunut sivustolle arvostelua tehdessäni? Eli voivatko myös "vierailijat" kirjoittaa arvosteluja vai pitääkö olla kirjautunut?

6.9.2006
6.9.2006

Arvostellakseen kirjaston sivuilla CD-levyjä tai muuta aineistoa, ei tarvitse olla kirjautunut sisään Origo-järjestelmään. Arvostelu tulee näkyviin tarkistuksen jälkeen. Tarkistuksessa ei varsinaisesti puututa sisältöön, mutta tarkoituksena on, että julkinen arvostelu on kielellisesti kelvollinen, muita ihmisiä loukkaamaton ja uutta tietoa antava.