Haluaisin ostaa omaksi Lääkintöhallituksen vuonna 1986 julkaiseman teoksen "Tautiluokitus 1987: Systemaattinen osa". Mistähän sellaisen saisi?

Kysytty

Haluaisin ostaa omaksi Lääkintöhallituksen vuonna 1986 julkaiseman teoksen "Tautiluokitus 1987: Systemaattinen osa". Mistähän sellaisen saisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä teosta tuskin saa enää mistään ostettua. Frank-monihaun mukaan kirja kuuluu ainakin seuraavien kirjastojen kokoelmiin: Köyliö, Kuhmoinen, Kemi, Kehitysvammaliitto, Lastensuojelun keskusliitto, Eduskunnan kirjasto, Helsingin yliopiston kirjasto, Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen kirjasto, Kemi-Tornion ammattikorkeakoulun kirjasto ja Jyväskylän Aalto-kirjasto. Kansalliskirjaston kansalliskokoelmassa kirjaa on ainoastaan lukusalikappaleena. Kirjaa on varmasti myös terveydenhuoltohenkilöstön hallussa ja suhteilla sellaisen saattaisi saada hankittua. Ja voihan sitä yrittää kysellä myös divareista. Myyjät osannevat kertoa josko ko. teosta siellä liikkuu.

http://monihaku.kirjastot.fi/fi/frank/search/
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastot/

0 ääntä

Kommentit