Anna-Mari Kaskisen jossain runokirjassa on runo,joka päättyy jotenkin näin:Sanoit,että toivoisit näkeväsi vielä yhden kevään/kesän. Suljit silmäsi ja siinä…

Kysytty

Anna-Mari Kaskisen jossain runokirjassa on runo,joka päättyy jotenkin näin:Sanoit,että toivoisit näkeväsi vielä yhden kevään/kesän. Suljit silmäsi ja siinä se oli,kevät/kesä kauneimmillaan.
Ajatus siis oli jotenkin noin.Luulen,että tuo ajatus oli runon viimeisessä säkeistössä. Voisiko se olla kokoelmassa Tahtoisin toivoa sinulle?

Vastaus

Vastattu

Anna-Mari Kaskisen teoksessa Jos jäisi yksi sana https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1834320__Sjos%20j%C3%A4is… on runo, joka alkaa sanoilla Jos näkisin yhden kevään ja joka päättyy ajatukseen silmien sulkemisesta.