Otsikko
Amerikkalaisissa sarjoissa (sairaala) on asia, joka on kiinnittänyt huomioni. Onko tämä näin todellisuudessa vai vain ohjelmissa? Joulua vietetään työpaikalla…

Kysytty

Amerikkalaisissa sarjoissa (sairaala) on asia, joka on kiinnittänyt huomioni. Onko tämä näin todellisuudessa vai vain ohjelmissa?
Joulua vietetään työpaikalla niin kuin me vietämme kotona esim. lahjat pakataan, joulukortit näyttävät tulevan työpaikalle ja siellä niitä luetaan. Juhlavaatteet tuodan myös työhön ja siellä ne sitten vaihdetaan. Onko elämä näin stressistä siellä, että ei ehdi kotiin vaatteiden vaihtoon. Työpaikat ovat myös koristeltu runsaasti. Kukahan ne siltten joutaa tehdä, kun kaikilla näyttää olevan niin kiire, ettei kotiin ehdi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme löytäneet mitään tukea sille, että joulua vietettäisiin amerikkalaisilla työpaikoilla kuvaamallasi tavoilla. Voisikohan kyseessä olla pikemminkin jonkinlainen pikkujoulunviettotapa, tai sitten vain käsikirjoittajien keksintö?