Otsikko
Amerikan rannikolla viime vuosina nostettu/löydetty laivan hylky, jossa aarre - inkojen kultaa? Siitäkö kirja?

Kysytty

Amerikan rannikolla viime vuosina nostettu/löydetty laivan hylky, jossa aarre - inkojen kultaa? Siitäkö kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäisenä tuli mieleen Clive Cusslerin teos Inkojen kulta (1995), mutta siinä ei puhuta hylystä mitään. Internetin kautta tulee paljon viitteitä inkoja koskevaan kirjallisuuteen, mutta niistäkään en ole löytänyt sopivaa. Olen myös tarkastanut lehtiartikkeleita aiheesta, mm. National Geographic Magazine'n uudempia vsk. ilman tulosta. Valitan!