Otsikko
Aloittelen pro gradu -työtäni sisäisestä markkinoinnista. Ongelmana on kirjallisuuden ja teoriataustan löytäminen. Nyt tarvitsisinkin tietoa kirjallisuudesta,…

Kysytty

Aloittelen pro gradu -työtäni sisäisestä markkinoinnista. Ongelmana on kirjallisuuden ja teoriataustan löytäminen. Nyt tarvitsisinkin tietoa kirjallisuudesta, lehtiartikkeleista yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

LINDA-tietokannasta löytyi ainakin 3 viitettä: Kalliomaa, Sami: Sisäinen markkinointi : asiakassuuntautuneisuuden
johtamista sisäisissä vuorovaikutussuhteissa /
Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2004. Sarja: Working paper / University of Jyväskylä, School of
Business and Economics, ISSN 1239- 3797;291).
-Ballantyne, David:A relationship mediated theory of internal marketing Helsingfors : Swedish School of Economics and Business Administration, 2004
Sarja: Ekonomi och samhälle, ISSN 0424-7256 ; nr 123)
Väitöskirja: Diss. : Svenska handelshögskolan
Myös verkkojulkaisuna (ISBN 951-555-815-8 (PDF))
- Ahmed, Pervaiz K.:Internal marketing : tools and concepts for customer-focused management / Pervaiz K. Ahmed and Mohammed Rafiq Oxford : Butterworth-Heinemann, 2002 (on paikalla Lpain yliopiston kirjastossa).

- ARTO-lehtiartikkelitietokannasta löytyy myös 3 viitettä:McFarland, Jennife:Jokaisen menestyvän johtajan takana on loistava sisäinen markkinointi,artikkeli kausijulkaisussa Fakta. - Helsinki : Kustannus oy Faktum. - ISSN 0358-626X.
2002 : 1 / Harvard Management Update, s. 4-6 ; Lahtinen, Jukka: Menestys alkaa sisäisestä markkinoinnista
artikkeli kausijulkaisussa Fakta. - Helsinki : A-lehdet Oy. - ISSN 0358-626X. 2002 :12, s. 51-53;
Einiö, Antti:Sisäinen markkinointi : mainosjohtajien salainen ase vai 80-luvun pehmojäänne ?artikkeli kausijulkaisussa Markkinointi & mainonta. - Helsinki : Talentum. - ISSN 1237-6655. 1995 : 2, s. 10-11.