Ajelin tänään, 19.11., Vaasasta Helsinkiin. Jossain Parkanon kohdalla (klo 13-14) kuuntelin radioasemaa nimeltä Play (en löydä sitä mistään radiolistoista)…

Kysytty

Ajelin tänään, 19.11., Vaasasta Helsinkiin. Jossain Parkanon kohdalla (klo 13-14) kuuntelin radioasemaa nimeltä Play (en löydä sitä mistään radiolistoista). Kanava soitti päivän hittejä ja yksi kappale jäi mieleen. Nainen lauloi englanniksi: When children are starving... tai jotain vastaavaa. Mikä on tällainen Play-kanava? Kanavalla oli mainoksia ja jossain vaiheessa olin kuulevani, että se olisi Voicen "sisarkanava"? Jos Play löytyisi, niin ehkä myös biisi selviäisi niiden soittolistalta. Kappaleessa ei ollut oikein selkeää kertosäettä, mistä olisi voinut arvata sen nimen. When -sana toistui kuitenkin usein. Laulu alkoi rauhallisella, lähes akustisella kitaralla, bassolla ja pehmeäsoundisilla rummuilla. Jossain vaiheessa meno hieman reipastui, mutta koko biisi oli synkähkö, kuten sanatkin kertovat. Olisi loistavaa, jos joku pystyisi edes kertomaan mikä on Play -kanava.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Play on uusi radiokanava, joka soittaa 9-14-vuotiaille suunnattua hittimusiikkia. Kanava on aloittanut toimintansa toukokuussa 2014. Tietoa näistä linkeistä:

http://www.voice.fi/musiikki/suomeen-uusi-radiokanava-keulakuvaksi-joko…

http://fi.wikipedia.org/wiki/Play_%28radiokanava%29

Laulettu kappale ei valitettavasti selvinnyt. Play radion Facebook-sivuilla kerrotaan, että kanavan soittolista löytyy myös Spotifystä:

https://fi-fi.facebook.com/playradiosuomi

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kyseinen kappale on varmaankin Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer In C, mikä on viimeaikoina soinut paljon radiossa.