Aina vaan kirjautumissivulla on se sama virhe, joka siinä on ollut verkkosivujen julkaisusta asti. Otsikkona on KIRJAUDU SISÄÄN ja sitten ensimmäisen ruudun…

Kysytty

Hei

Aina vaan kirjautumissivulla on se sama virhe, joka siinä on ollut verkkosivujen julkaisusta asti. Otsikkona on KIRJAUDU SISÄÄN ja sitten ensimmäisen ruudun otsikko on myös se sama KIRJAUDU SISÄÄN, vaikka siinä pitäisi lukea Kirjastokortin numero. Olen huomauttanut asiasta pari kertaa, mutta mitään ei ole tapahtunut.

Harvoin kirjautuessa virhe hämää ihan liikaa, kun ei aina muista mitä ko. ruutuun pitäisi kirjoittaa. Tulee ihan turhia yhteydenottoja kirjastoon. Voisiko sen alaotsikon nyt vihdoinkin korjata oikeaksi??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä virhe on tiedossamme ja sen korjaamista on selvitetty järjestelmänkehittäjiltä. Korjaaminen on osoittautunut hankalammaksi kuin voisi kuvitella, koska järjestelmä on alun perin englanninkielinen ja kaikkien termien kääntäminen parhaalla suomenkielisellä vastineella ei onnistu, koska alkuperäistä termiä on voitu käyttää monessa eri kohtaa, jotka suomeksi vaatisivat erilaisten sanojen käyttöä.

Verkkokirjastoon voi kirjautua myös osoitteessa https://kirjasto.kyyti.fi/, jossa tekstit ovat oikein.

Asia kuitenkin on vielä työn alla ja korjaantuu viimeistään, kun verkkokirjasto siirtyy kokonaan toiseen ohjelmaan tulevaisuudessa.