Aikaisemmin Helmet-sivulla oli mahdollisuus kysyä Helmetiin liittyvistä asioista, ilmeisesti uudistuksen myötä tämä linkki on kadonnut. KYSYMYS: Onko…

Kysytty

Aikaisemmin Helmet-sivulla oli mahdollisuus kysyä Helmetiin liittyvistä asioista, ilmeisesti uudistuksen myötä tämä linkki on kadonnut. KYSYMYS: Onko uudistuksen myötä kadonnut myös aikaisemmin sähköpostiin tullut tieto, että eräpäivä on kahden vuorokauden kuluttua? Erinomainen palvelu, joka ei näytä enää toimivan. Näinkö ON???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetin sivuilla voi laittaa kysymyksiä esimerkiksi palautteiden kautta osoitteessa: http://www.helmet.fi/fi-FI/Palaute(3938)

Eräpäivätiedotteet tulevat yhä entiseen malliin. Järjestelmäuudistuksen jälkeen eräpäivätiedotteiden lähetysosoite vaihtui, joten kannattaa tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio ja roskapostisuodattimet, sillä todennäköisesti eräpäivätiedotteet ovat menneet uudistuksen jälkeen jääneet roskapostisuodatukseen.