A1 tai A0 skanneri Hei! Löytyykö mistään pääkaupunkiseudun kirjastoista A1 tai A0 koon skanneria, vai ovatko kaikki A4 ja/tai A3?

Kysytty

A1 tai A0 skanneri

Hei! Löytyykö mistään pääkaupunkiseudun kirjastoista A1 tai A0 koon skanneria, vai ovatko kaikki A4 ja/tai A3?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet.fi:n ja Varaamo.hel.fi:n tietojen mukaan A1 ja A0 -kokoisia skannereita ei valitettavasti löydy pääkaupunkiseudun kirjastoista, suurin koko on A3. Keskustakirjasto Oodissa on kyllä A2 valokuvatulostin, mutta vain A3 skanneri. https://varaamo.hel.fi/resources/awvxuj4coy3a?date=2021-10-01