Otsikko
A.E. Järvisen tuotanto? (siis kaikki hänen kirjoittamansa kirjat)

Kysytty

A.E. Järvisen tuotanto? (siis kaikki hänen kirjoittamansa kirjat)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapin maakuntakirjaston lappilaisia kirjailijoita esitteleviltä sivuilta löytyy tietoa A. E. Järvisestä ja hänen tuotannostaan; osoite on http://www.rovaniemi.fi/taide/kirjasto/kirjail/aejarvi.htm .

Sivulla on myös luettelo A. E. Järvistä ja hänen tuotantoaan käsittelevästä kirjallisuudesta. Julkaisuluettelossa on romaanien ja erätarinoiden lisäksi myös mm. artikkeleita.