1970-luvulla Suomessa ilmestyi P.S.-niminen juorulehti/naistenlehti/yleisaikakauslehti. Olen yrittänyt etsiä siitä tietoa tai jäljittää sen vuosikertoja, mutta…

Kysytty

Hei,

1970-luvulla Suomessa ilmestyi P.S.-niminen juorulehti/naistenlehti/yleisaikakauslehti. Olen yrittänyt etsiä siitä tietoa tai jäljittää sen vuosikertoja, mutta mistään ei tunnu löytyvän minkäänlaista merkintää koko lehden olemassaolosta. Osaisitteko te auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on kaiketikin Yhtyneiden kuvalehtien vuosina 1976-1979 julkaisema aikakauslehti P.S : paljon puhuva, suoraan sanova.

P.S.-lehteä on vain muutaman yliopistokirjaston kokoelmissa. Pääkaupunkiseudulla lehden voi lukea Kansalliskirjastossa, mutta kotilainaan sitä ei saa.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.3422984

Kansalliskirjaston palveluista nyt poikkeusaikana voit lukea lisää täältä:

https://kansalliskirjasto.finna.fi/

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Huomasin tämän kyselyn kun jotain kirjoittamani juttua. Kirjoitin ja kuvitin free-lance juttuja PS-lehteen yleensä nimimerkillä.