Здраствуйте вы можете сделать мне подборку книг по судостроению на русском языке ? а также книги по судостроении на двух языках: русский -финский и русский…

Kysytty

здраствуйте
вы можете сделать мне подборку книг по судостроению на русском языке ?
а также книги по судостроении на двух языках: русский -финский и русский-английский?
Olga

Hei
voitko tehdä minulle venäläisistä laivanrakennusta koskevista kirjoista?
ja myös laivanrakennusta koskevia kirjoja kahdella kielellä: venäjä-suomi ja venäjä-englanti?
Olga

Vastaus

Vastattu

Alla on kaksi linkkiä hakutuloksiin Finnasta, joka on Suomen kirjastojen, museoiden ja arkistojen hakupalvelu. Haku on tehty hakusanoilla laivanrakennus Venäjä, ja alemmassa linkissä tulokset on rajattu vain venäjäkieliseen aineistoon. Voit halutessasi rajata hakua esim. opinnäytteisiin tai artikkeleihin, tai ilmestymisvuoden mukaan. Voit myös halutessasi valita vain verkossa saatavilla olevan aineiston.

https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=laivanrakennus+ven%C3%A4j%C3%A4&type=AllFields

https://www.finna.fi/Search/Results?limit=0&lookfor=laivanrakennus+ven%C3%A4j%C3%A4&type=AllFields&filter%5B%5D=~language%3A%22rus%22