Otsikko
Yritin varata kirjaa omaan kirjastooni viikissä, mutta yllättäen viikin kirjastoa ei ollut varaus kohdassa olevassa kirjastolistassa. miksi?

Kysytty

yritin varata kirjaa omaan kirjastooni viikissä, mutta yllättäen viikin kirjastoa ei ollut varaus kohdassa olevassa kirjastolistassa. miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viikin kirjasto on remontin vuoksi suljettuna 27.10-11.11.08. Tästä syystä Viikki on väliaikaisesti poistettu varaustenhakulistalta. Lisätietoja saa Viikin kirjaston sivuilta osoitteesta www.lib.hel.fiIviikki/