Otsikko
Yritin varata kirjaa, hain ja löysin etsimäni, Da Vincin koodi, jatkoin ohjeiden mukaan, kunnes varaus piti lähettää. En saanut tolkkua mihin se lähetetään.

Kysytty

yritin varata kirjaa, hain ja löysin etsimäni, Da Vincin koodi, jatkoin ohjeiden mukaan, kunnes varaus piti lähettää. En saanut tolkkua mihin se lähetetään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Ennen varauksen lähettämistä olet varmasti valinnut haluamasi noutokirjaston. Sen jälkeen voit painaa lähetä-nappulaa, minkä jälkeen järjestelmä varaa sinulle haluamasi aineiston. Varauksen jälkeen järjestelmä ilmoittaa sinulle varauksen onnistumisesta. Varaustietosi voit tarkistaa Omat tietoni -kohdasta Helmetin-aineistotietokannan etusivulta. Sieltä voit myös tarkastaa varauksen teko-ohjeet. Jos varauksen teossa on ongelmia, kannattaa kääntyä kirjaston henkilökunnan puoleen, joka auttaa Helmet-järjestelmän käytössä. Helmet-järjestelmään liittyviä kysymyksiä voi lähettää Helmet-etusivulla olevan Palaute kohdan kautta.