Yritin uusia lainani. ei onnistunut, tila: varaus. Huomaan kuitenkin että ko kirjaa on muissa kirjastoissa useita kappaleita. Joudunko tekemään uusinnan…

Kysytty

Hei
Yritin uusia lainani. ei onnistunut, tila: varaus. Huomaan kuitenkin että ko kirjaa on muissa kirjastoissa useita kappaleita. Joudunko tekemään uusinnan paikanpäällä? saanko sakkoja jos en palauta kirjaa eräpäivänä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koska kirjan samaa painosta ei ole yhtään kappaletta vapaana ja siinä on varausjono, etä valitettavasti voi uusia teosta millään tavalla. Mikäli palautat sen myöhässä, joudut maksamaan myöhästymismaksua 20 snt / päivä.