Otsikko
Yritin tehdä hakuja teoksesta Consumerization: The Enterprise Guide to BYOD ISBN: 9780957323308 mutta en löytänyt tällaista kirjaa mistään. Onkohan tätä…

Kysytty

Hei

Yritin tehdä hakuja teoksesta Consumerization: The Enterprise Guide to BYOD ISBN: 9780957323308 mutta en löytänyt tällaista kirjaa mistään. Onkohan tätä missään lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemaasi nimekettä en löytänyt pohjoismaisista kirjastoista. Tarkistin myös seuraavat: British Library, Kongressin kirjasto, WorldCat-kokoelmatietokanta.
Samanaiheisia kirjoja kyllä löytyy useita. Esim. Keyes, Jessica: Bring your own devises (BYOD) survival guide (2013)
Tämä kirja on tilattavissa kaukolainaksi Porvoon kirjaston kautta Helsingistä.