Yritin laittaa majoitustoimintamme Tervalepikon Torpat tänne Makupaloihin jokin aika sitten. Eikö tekemiseni oikein onnistunut vai enkö nyt vain osaa etsiä…

Kysytty

Hei! Yritin laittaa majoitustoimintamme Tervalepikon Torpat tänne Makupaloihin jokin aika sitten. Eikö tekemiseni oikein onnistunut vai enkö nyt vain osaa etsiä sitä? Eli nettiosoitteemme on www.tervalepikontorpat.fi Jos tätä ei löydy niin miten osaisin sen laittaa?
Kiitos etukäteen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston Makupalat ja Kirjastot.fi:n Linkkikirjasto yhdistettiin vuoden 2013 alussa. Yksi syy yhdistämiseen oli, että säästämme resurssejamme, kun ylläpidämme yhdessä linkkihakemistoa. Samalla aineiston valinnan kriteerit muuttuivat. Ensisijainen valintakriteeri on linkin tietosisältö, koska Makupaloja kehitetään erityisesti tiedonhakupalveluksi. Palvelusivustoja emme enää kerää hakemistoomme. Tästä syystä majoituspalvelusivustot jäävät tietosisältöjemme ulkopuolelle, poistamme vähitellen entisetkin hakemistoon yhdistämistyön yhteydessä jääneet vastaavat.