Yritin käyttää chattia. Ei onnistu. Tarvitsisin tiedon Toivoa kirjallisuudesta. Keväällä 2017 muistaakseni toukokuussa olin Helsingin Vallilan kirjastossa,…

Kysytty

Yritin käyttää chattia. Ei onnistu.

Tarvitsisin tiedon Toivoa kirjallisuudesta. Keväällä 2017 muistaakseni toukokuussa olin Helsingin Vallilan kirjastossa, mutta en ole kirjannut muistiin kirjailijaa, joka esitteli eri kirjoja sekä kirjailijoita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toivoa kirjallisuudesta -sarjassa vieraili Vallilan kirjastossa 3.5.2017 psykoterapeutti ja kirjailija Katriina Järvinen.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Vallilan_kirjasto/Tapa…