Otsikko
Yritän saada mieleeni kirjan jota minulle on luettu lapsuudessani. Tarinasta en muista oikeastaan mitään. Sen muistan että kirja oli suhteellisen paksu ja sen…

Kysytty

Yritän saada mieleeni kirjan jota minulle on luettu lapsuudessani. Tarinasta en muista oikeastaan mitään. Sen muistan että kirja oli suhteellisen paksu ja sen kansi oli keltainen. Lisäksi kannessa oli kaksi kilpikonnaa ylhäältä päin kuvattuna. Kyse oli romaanista tms eikä lasten kirjasta. Etäisesti muistelen että tarinaan liittyi kilpikonnat ja jostain syystä mieleeni tulee myös mansikat. Kyseessä ei ole kilpikonnien hidas valssi. Tämän kirjan muistamattomuus on vaivannut minua jo lähes 15 vuotta ja olisi mukavaa saada sielunrauha asiaan.

Vastaus

Vastattu

Olisikoha kyseessä tämä kirja :

TEKIJÄ    Durrell, Gerald, kirjoittaja
TEOS    Eläimet ja muu kotiväkeni / Gerald Durrell ; suom. Martta Eskelinen
Julkaisutiedot    Helsingissä : Otava, 1988
ULKOASU    307 sivua ; 19 cm

Kannessa on kaksi kilpikonnaa.