Otsikko
Yritän kirjautua ePressiin mutta saan vastauksen virheellisestä salasanasta tai käyttäjätunnuksesta. Muihin palveluihin pääsen kumminkin kirjautumaan samoilla…

Kysytty

Yritän kirjautua ePressiin mutta saan vastauksen virheellisestä salasanasta tai käyttäjätunnuksesta. Muihin palveluihin pääsen kumminkin kirjautumaan samoilla tunnuksilla. Missä vika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet varmaankin yrittänyt kirjautua ePressiin muualla kuin kirjastossa? Kuten ePressin ohjeissa sanotaan, palvelua voi käyttää kirjaston asiakaskoneilla tai langattomasti omilta tai kirjaston mobiililaitteilta kirjaston langattomassa verkossa. Se ei vaadi käyttäjätunnusta eikä salasanaa. Etäkäyttömahdollisuutta ePressissä ei siis ole.