Otsikko
Kiitos vast. ed. kysym. Tässä uusi: mistä kirjastosta (Kotkan lisäksi) löytyy soitonoppaita havaijilaiseen "slack key" -kitaraan?

Kysytty

Kiitos vast. ed. kysym. Tässä uusi: mistä kirjastosta (Kotkan lisäksi) löytyy soitonoppaita havaijilaiseen "slack key" -kitaraan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Espoon pääkirjastossa on soitonopas (kirja ja CD) Beamer, Keola: Hawaiian slack key guitar:fingerstyle arrangements and techniques, 1998, joka ilmeisesti on sama kuin Kotkassakin.
Lisätietoja saa osoitteesta:Dancing Cat Records, Dept. SKPO, Box 639, Santa Cruz, CA 95061. Netistä voi tilata oppaita esim. osoitteest
ice.ucdavis.edu
www.dancingcat.com
www.slackkey.net