Ylioppilaat Evijärven lukio 1973

Kysytty

Ylioppilaat Evijärven lukio 1973

Vastaus

Vastattu

Spes Patriae -kirjasarjasta voi tutkia eri vuosien ylioppilaita. Siinä on tosin vain ne henkilöt, jotka ovat luvan julkaisuun antaneet. Vuoden 1973 kirjan saatavuuden näet Eepos-verkkokirjastosta.

Lisäksi tietoja voi löytyä koulumatrikkeleista, esimerkiksi 30 vuotta oppikoulutoimintaa Evijärvellä vuodelta 1978, jossa on myös oppilasmatrikkeli.

0 ääntä

Kommentit

Kysyttiinkö tuohon aikaan lupaa tietojen julkaisemiseen? Minä kirjoitin 1974 enkä edes tiennyt tuollaisen julkaisun olevan tekeillä. Ei siis kysyttykään mitään. Jälkeenpäin huomasin että kirja oli olemassa ja siinä oli sellaisten luokkatovereiden kuvia, jotka olivat käyneet ammattikuvaamossa. Meistä muista oli nimet.
Henkilörekisterilaki rajoituksineen tuli vasta myöhemmin.