Ylen nauhoilta löytyy Margareta Haverisen laulamana "Warum" "Oi miksi emme onneamme.." Voiko sitä saada ostaa.

Kysytty

Ylen nauhoilta löytyy Margareta Haverisen laulamana "Warum" "Oi miksi emme onneamme.." Voiko sitä saada ostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä Yleisradion äänitystä ei ole julkaistu kaupallisella äänitteellä, joten se ei ole ostettavissa. Näillä ns. "kantanauhoilla" on paljon varsinkin kotimaista musiikkia, joka ei ole ainakaan toistaiseksi löytänyt tietään julkaisuihin. Toistaiseksi tätä Haverisen esitystä täytyy siis vain toivoa esitettäväksi radiossa.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto