Otsikko
WSOY Julkaisi yrityksien perustietoja aikoinaan Sinisessä kirjassa. Mistä löytyy mahdollisesti lainattavia vuosiketroja näistä kirjoista?

Kysytty

WSOY Julkaisi yrityksien perustietoja aikoinaan Sinisessä kirjassa. Mistä löytyy mahdollisesti lainattavia vuosiketroja näistä kirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sininen kirja -vuosikirjoja löytyy kattavimmin Varastokirjastosta, josta niitä voi tilata kaukolainaksi omaan kirjastoon. Lisätietoa kaukopalvelusta löytyy Kouvolan kirjastossa löytyy osoitteesta : https://www.kyyti.fi/palvelut/kaukolainaus.