Otsikko
Vuosituhannen alussa soi usein radiossakin gregoriaanistyppinen kuorolaulu, jossa toistuivat sanat "amino domine" tai jotakin sinne päin. Mikä ja kenen…

Kysytty

Vuosituhannen alussa soi usein radiossakin gregoriaanistyppinen kuorolaulu, jossa toistuivat sanat "amino domine" tai jotakin sinne päin. Mikä ja kenen esittämä mahtoi tämä laulu olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmastikin Era-yhtyeen kappale Ameno, joka löytyy levyltä Era (1996).