Voisitteko selvittää minulle kirjailijan Karin Slaughter julkaisemat teokset? Ensimmäisestä teoksesta viimeiseen. Will Trent-sarjasta sekä Orance County…

Kysytty

Hei,voisitteko selvittää minulle kirjailijan Karin Slaughter julkaisemat teokset? Ensimmäisestä teoksesta viimeiseen. Will Trent-sarjasta sekä Orance County-Sarjasta (pääosassa Sara Linton)? En löytänyt sivuilta. Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Karin Slaughter on kirjoittanut kolmea eri sarjaa. Grant Countyyn sijoittuvan Sara Linton ja Jeffrey Tolliver -sarjan kirjat ovat Sokaistu (Helmi, 2003), Riistetyt (Helmi, 2004), Piinattu (Helmi, 2005), Merkitty (Helmi, 2006), Kadotettu (Helmi,2007) ja Häpäisty (Tammi, 2008). Will Trent- eli Atlanta-sarjaan kuuluvat teokset Triptyykki (Tammi, 2009) ja Pelon huone (Tammi,2010). Will Trent ja Sara Linton- eli Georgia-sarjan kirjat ovat Kivun jäljet (Tammi, 2011), Pettävä hiljaisuus (Tammi, 2012), Yli rajan (Tammi, 2013) ja Rikollinen (Tammi, 2014).

133 ääntä

Kommentit

Luin Karin Slaughterin Toisen tyttären. Onko itsenäinen vai osa jotain sarjaa?