Voisitteko mitenkään antaa mulle kaikkea mahollista tietoa Måns Gahrtonista ihan niinku suomeks?

Kysytty

Voisitteko mitenkään antaa mulle kaikkea mahollista tietoa Måns Gahrtonista ihan niinku suomeks?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Måns Gahrtonista on usein kysytty. Verkosta ei löydy tietoa kirjailijasta suomenkielellä, ainoastaan kirjaesittelyjä, mutta kirjassa Koski, Mervi : Ulkomaisia nuortenkertojia 1, s. 96-103 kerrotaan kirjailijasta ja hänen teoksistaan.