Voisitteko mainita raamatunlauseita, joissa mainitaan sana hedelmä tai hedelmällisyys?

Kysytty

Hei, voisitteko mainita raamatunlauseita, joissa mainitaan sana hedelmä tai hedelmällisyys?

Vastaus

Vastattu

Voit etsiä itse sopivia lauseita eri Raamatunkäännöksistä. Sivustolta https://raamattu.fi/kaannokset löydät linkkejä useisiin eri Raamatunkäännöksiin.  Useimmat versiot voit avata kirjautumatta ja kirjoittaa hakuruutuun haluamasi sanat. Saat sitten hakutulokseksi Raamatunlauseita, jotka sisältävät toivomasi sanat. Mikael Agricolan käännös ja Uusi testamentti nykysuomeksi edellyttävät kirjautumista. Hakua ei voi muuten käyttää.