Voisitteko auttaa minua löytämään muistaakseni 80-luvun lopulla suosiossa olleen hittibiisin (pop/rock), jonka biisin nimi on muistaakseni "Life is Life"…

Kysytty

Voisitteko auttaa minua löytämään muistaakseni 80-luvun lopulla suosiossa olleen hittibiisin (pop/rock), jonka biisin nimi on muistaakseni "Life is Life". Esittäjää kun en millään muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaan Opus-yhtyeen kappale "Live is life" (myös "Life is life"), joka löytyy esimerkiksi kokoomalevyiltä (cd) "Hockey night 2nd--20 hot tracks" (1999), "Hockey fever 97--kiekkokuume" (1997), "Hockey fever--Kiekkokuume" (1995), "Hockey fever--Kiekkokuume--sankaripainos" (1995), "Hits of ...volume 11 85+88" (1992). Kaikkia löytyy pääkaupunkiseudulta, saatavuuden voit tarkistaa Plussa-tietokannastamme (www.libplussa.fi).