Otsikko
Onko tietoa kuka on kirjoittanut Arvo Poika Tuomisen muistelmateokset kuten Kremlin kellot? Teokset ovat tyylillisesti saman laisia ja melko sujuvaa kieltä. …

Kysytty

Onko tietoa kuka on kirjoittanut Arvo Poika Tuomisen muistelmateokset kuten Kremlin kellot? Teokset ovat tyylillisesti saman laisia ja melko sujuvaa kieltä.

Vai voisiko edesmennyt poliitikko itse olla tuo taitava sanankäyttäjä.

Vastaus

Vastattu

Arvo Poika Tuomisen muistelmasarja on hänen omaa tuotantoaan. Värikkäiden muistelmien syntyhistoria on kuvattu yksityiskohtaisesti Panu Rajalan ja Hannu Rautkallion teoksessa Petturin testamentti: Arvo Poika Tuomisen todellinen elämä.