Voisitko suositella suomen- tai englanninkielistä tietokirjallisuutta pettymysten käsittelemisestä? Kiitos!

Kysytty

Hei,

voisitko suositella suomen- tai englanninkielistä tietokirjallisuutta pettymysten käsittelemisestä?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinkin nuorille voisi suositella Raisa Cacciatoren ja Max Karukiven kirjaa Mieletön fiilis : hyvän mielen käsikirja. Kannattaa katsoa tämän kirjan asiasanoja ja tehdä niillä uusia hakuja, sillä asiasanalla pettymys Helmet-hausta saadaan vain muutama suomen- ja englanninkielinen tietokirja.

Tässä muutama muu kirja:
Mielen taito vapauta ajatuksia - kehitä tunteita, Juhani Laakso
Tunteiden psykologia / Lauri Nummenmaa
Onnentaidot : kohti hyvää elämää / Antti S. Mattila, Pekka Aarninsalo

Kirjoja englanniksi:
The astonishing powers of emotions : let your feelings be your guide / Esther & Jerry Hicks
Authentic happiness : using the new positive psychology to realize your potential for lasting fulfilment

Elämäntaitokirjoja nuorille englannin kielellä http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sel%C3%A4m%C3%A4ntaito%20nuo…