Otsikko
Voisinko ystävällisesti saada tietää, onko ruotsalaisen Göran Sonnevin suomennettuja teoksia saatavana Helsingin kirjastoissa?

Kysytty

Voisinko ystävällisesti saada tietää, onko ruotsalaisen Göran Sonnevin suomennettuja teoksia saatavana Helsingin kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomeksi on ilmestynyt yksi Göran Sonnevin runokokoelma :
SONNEVI, Göran : Keskeneräinen kieli : runoja. Suom. Pentti Saarikoski. 1977. Runot ovat kokoelmista Det oavslutade språket ja Det omöjliga. Se löytyy Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmasta.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vastaus on päivitetty 2017. Sitä ennen oli luetteloitu

Helsingin kaupunginkirjastossa:
Valtameri / Oceanen / Göran Sonnevi; suomentanut Jyrki Kiiskinen | Tammi | 2007

Helsingissä saatavana SKS:n kirjastosta:
Käärmeensilmä / Ormöga / Sonnevi, Göran ; Kiiskinen, Jyrki / Suomen kirjailijaliitto 2005

Wikipediassa on lueteltu yksittäisiä suomennoksia, joita sisältävät julkaisut voivat olla kirjastoissa: https://fi.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6ran_Sonnevi
https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1078128__Sparnasso__P0%2C…

Valitettavasti tekniikkamme ei ole luotettava tuon päivityspäivämäärän suhteen. Se on päivittynyt esimerkiksi silloinkin, kun vastausta kommentoidaan, sille annetaan tykkäyksiä ja kokoelmiemme päivityspäivämäärät muuttuvat myös, kun niitä käydään katsomassa. Syynä on se, että nuo kentät on liitetty vastaukseen ja tekniikka käsittää ne siis päivityksiksi.

Tässä vastauksessa ei näytä olevan kommentteja tai tykkäyksiä. Niitä on kuitenkin voinut olla, ja ehkä päivämäärä on vaihtunut siitä syystä.