Voisinko saada tietoa Asta Ikosesta ja Kaktus hangella -kirjasta. Tarvitsisin tietoa esim. mistä Asta Ikonen on kotoisin ja minä vuonna hän on syntynyt!!!!!!!…

Kysytty

Voisinko saada tietoa Asta Ikosesta ja Kaktus hangella -kirjasta. Tarvitsisin tietoa esim. mistä Asta Ikonen on kotoisin ja minä vuonna hän on syntynyt!!!!!!! kiitos...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asta Ikosen kustantaja on Karisto ja sen nettiosoitteesta http://www.karisto.fi/portal/suomi/kustannusliike/kirjailijat/?aid=9&ac… löydät artikkelin ja jopa sähköpostisoitteen, johon voit lähettää lisäkysymyksiä.

Teoksessa Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita 3, Btj Kirjastopalvelu 2001, on ss. 69-71 artikkeli Asta Ikosesta. Tämä teos löytyy varmasti kotikaupunkisi kirjastosta.