Voisiko kirjastolta ostaa/lunastaa itselleen kirjan jota on useampia kappaleita ja jota ei ole enää kirjakaupoista saatavissa? Olisin kovin kiinnostunut Koirat…

Kysytty

Voisiko kirjastolta ostaa/lunastaa itselleen kirjan jota on useampia kappaleita ja jota ei ole enää kirjakaupoista saatavissa? Olisin kovin kiinnostunut Koirat for dummiesista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kokoelmaa uudistetaan jatkuvasti. Kirjastosta poistetaan mm. kulunutta ja likaista, sisällöltään vanhentunutta tai vähäisellä käytöllä olevaa aineistoa.

Osa poistetusta aineistosta tulee myyntiin asiakkaille. Myytävää aineistoa ei voi varata etukäteen. Kirjamyyntiä on jatkuvasti kirjaston ala-aulassa ja muutaman kerran vuodessa järjestetään suurempia kirjamyyntitapahtumia.