Voinko varata etukäteen lehden uusimman numeron eli saisin sen heti kun seuraava numero ilmestyy? Jos se onnistuu, niin miten? Kiitos.

Kysytty

Voinko varata etukäteen lehden uusimman numeron eli saisin sen heti kun seuraava numero ilmestyy?
Jos se onnistuu, niin miten?
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-järjestelmässä ei valitettavasti ole mahdollista tehdä lehtien numeroista ennakkovarauksia, vaan kukin numero on varattavissa vasta, kun se on tallennettu järjestelmään, siis ilmestymisen jälkeen.